Vrátenie tovaru a reklamácia
Vrátenie tovaru
Pokiaľ Vám zakúpený produkt z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, alebo ste si nákup čisto rozmysleli, máte 30 dní na vrátenie nepoužitého tovaru.
1. Vytlačte si návratkový formulár, ktorý nájdete tu.
2. Formulár vyplňte a uveďte číslo účtu, kam chcete zaslať peniaze za vrátený tovar.
3. Vyplnený formulár zašlite spolu s tovarom a kópiou pôvodnej faktúry ako obyčajnú poistenú zásielku bez dobierky na adresu COSMETIX, Palackého 273/4, 674 01 Třebíč. Prosím neposielajte tovar ako balík na poštu. Zásielku označte heslom VRÁTENIE TOVARU
Vrátený tovar musí byť nepoškodený. Tovar nesmie byť otvorený, použitý a nijako poškodený. U tovaru nesmie byť odstránená ochranná fólia pod viečkom.
Reklamácia tovaru
Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť od prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Ponúkaný tovar je vynikajúcej kvality a veríme, že budete plne spokojní! V prípade vyskytnutia ojedinelých výrobných či iných vád postupujte nasledovne:
1. Vytlačte si návratkový formulár, ktorý nájdete v tejto sekcii vyššie.
2. Formulár vyplňte a popíšte dôvod reklamácie tovaru.
3. Kompletne vyplnený formulár zašlite spolu s tovarom a kópiou pôvodnej faktúry ako obyčajnú poistenú zásielku bez dobierky na adresu COSMETIX, Palackého 273P/4, 674 01 Třebíč. Zásielku označte heslom REKLAMÁCIA.
Reklamácia prepravných služieb
Naše zásielky sú starostlivo balené skúseným personálom a následne prepravované z nášho skladu až k Vám domov cez zmluvného dopravcu. Pri preberaní zásielky si skontrolujte, či zásielka nie je:
· mechanicky poškodená,
· premočená,
· otvorená a príp. i znovu zalepená.
Ak by ste zistili na zásielke viditeľné závady, neváhajte s pracovníkom prepravnej služby spísať reklamačný protokol. Následne nás kontaktujte na telefónnom čísle alebo na emailu info@cosmetix.sk a my vám radi pomôžeme pri riešení tejto reklamácie.